Primary Advertiser

"הלהקה", "בוסתן ספרדי" ו"חיים שלי": ההצגות הפופולריות מגיעות לפריפריה

בשיתוף FRIENDS

3.7.2022 / 12:13

לא רק הופעות: במסגרת המיזם התרבותי של FRIENDS, הצגות תיאטרון ומחזות זמר מובילים יונגשו ליישובי הפריפריה. בתפריט: הלהקה, בוסתן ספרדי, ינטל וחיים שלי (אינתה עומרי), שיוצג ברשת פרינדס בדימונה, ירוחם, באר שבע, נהריה וראשל"צ

בווידאו: הלהקה מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי/התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי

שורה של הצגות ומחזות זמר יעלו בחודשים הקרובים על במות אולמות התרבות FRIENDS, כחלק ממיזם חדש של ההסתדרות שמטרתו לאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות ממופעי תרבות במחירים מסובסדים. מי מופיע, מתי זה קורה וכמה זה עולה? כל הפרטים בכתבה.

הלהקה מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי

איפה ומתי? Friends נהריה - יום רביעי, 6.7 בשעה 20:30

גרסת המחזמר לסרטו המיתולוגי והאהוב של אבי נשר. סיפורה של להקה צבאית רגע אחרי הניצחון של מלחמת ששת הימים. חבורה מוכשרת של חיילות וחיילים עם חלומות גדולים, אהבות ושנאות, חברויות ובגידות, סולואים ותחרויות. תמונה שנצרבה לכולנו כישראל שהיינו, או אולי שאנחנו עדיין רוצים להיות... עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים יחד על הבמה, בהפקה מרהיבה, סוחפת והכי ישראלית שיש.

מחיר לחברי ההסתדרות: 49 ₪
מחיר רגיל: 79 ₪

ינטל, הבימה

איפה ומתי? Friends דימונה - יום רביעי, 29.6 בשעה 21:00

ינטל, בת ישראל כשרה, מתקוממת נגד גורלן של נשים בחברה המסורתית וכמהה לחיים אחרים: לימוד תורה, משנה וגמרא, כדרך הגברים. במות אביה היא מתחפשת לבחור ישיבה ויוצאת להגשים את חלומה. בדמותה החדשה, ובשמה הגברי "אנשל", היא נקלעה לסיפור אהבה עם אביגדור, העילוי של הישיבה - אהבה בלתי אפשרית.

מחיר לחברי ההסתדרות: 49 ₪
מחיר רגיל: 79 ₪

בוסתן ספרדי, הבימה

איפה ומתי? Friends ירוחם - יום רביעי, 18.7 בשעה 20:30

המחזמר שמבוסס על לחנים מתוך אנתולוגיה לחזנות ספרדית וספר הרומנסות של יצחק לוי, מתאר הווי של שכונה ספרדית בירושלים של הימים ההם, בשימו דגש על משפחה אחת - משפחת קסטל. דברים שבינו לבינה, אבות ובנים, פילוסופיה עממית, שמש הקורא לסליחות, מגיד עתידות, יחסי שכנים, נערה מופקרת המצווה ע"י הרב לעזוב את ירושלים והדילמה שבקבורתה, בן ציון, תימהוני המחפש את אליהו הנביא, ולבסוף הטרגדיה של ויקטוריה המואשמת שלא שמרה על בתוליה. בין תמונה לתמונה, פזורים שירי אהבה וכאב, שמחה ויגון, רומנסות שעברו את כור המבחן של דורות רבים והן מושרות עד היום בפי בני הקהילה הספרדית ברגש רב ובגעגועים.

מחיר לחברי ההסתדרות: 59 ₪
מחיר רגיל: 89 ₪

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אי אפשר שלא להצטמרר: הרגע המרגש בו נגה בת ה-9 שרה עם ריטה באמצע מופע

בשיתוף FRIENDS
חיים שלי" (אינתה עומרי"). יח"צ,
חיים שלי" (אינתה עומרי")/יח"צ

"חיים שלי" (אינתה עומרי): מחזמר הדגל של פרינדס, מבית התיאטרון העברי

איפה ומתי? FRIENDS באר שבע - יום שלישי, 12.7 בשעה 20:30

"אינתה עומרי", מחזמר מבית תיאטרון הצפון על הזמרת הגדולה המפורסמת והנערצת ביותר בכל הזמנים - אום כולתום. בכיכובה של הזמרת דיקלה בלווי תזמורת חיה. מחזמר חדש וסוחף המספר את סיפורה המדהים רב התהפוכות ומעורר ההשראה של הזמרת פאטמה איברהים אל בלתאגי, אשר כונתה "כוכב המזרח" ויש שיאמרו בלא מעט צדק כי הייתה ועודנה, הזמרת הגדולה המפורסמת והנערצת ביותר בכל הזמנים - אום כולתום! סיפור חייה של "הגבירה" עובר דרך מאבק אישי על הזכות לשיר אל מול חברה פונדמנטליסטית, זהות מורכבת, לאומיות ערבית ובינלאומית ושיא יצירתי בשירה הגדול והמורכב - אינתה עומרי.

מחיר לחברי ההסתדרות: 59 ₪
מחיר רגיל: 89 ₪

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully