Primary Advertiser

אי אפשר שלא להצטמרר: הרגע המרגש בו נגה בת ה-9 שרה עם ריטה באמצע מופע

בשיתוף FRIENDS

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 10:08

אחת הזמרות האהובות והמוערכות בישראל סיפקה הופעה מחשמלת בדימונה במסגרת מועדון ההטבות החדש של ההסתדרות - FRIENDS: "היה חלום לראות אותה פה". צפו בהופעה שכללה גם רגע מרגש במיוחד

בווידאו: ריטה בהופעה בדימונה במסגרת מועדון ההטבות החדש של ההסתדרות - FRIENDS/עריכה: גלעד מן מנהיים

ריטה, אחת הזמרות האהובות והמוערכות בישראל, ערכה הופעה מיוחדת במינה בדימונה במסגרת מועדון ההטבות החדש של ההסתדרות - FRIENDS, המפיח חיים באולמות מופ"ת, וגם אנחנו הגענו כדי לצפות בה מקרוב.

"סוף סוף מנגישים את התרבות למקום הנכון והרצוי - הפריפריה. לא צריך יותר לנסוע לתל אביב או למרכז הארץ", הודה ראש עיריית דימונה, בני ביטון. "יש תרבות בדימונה וזה מחמם את הלב בצורה בלתי רגילה".

במהלך המופע ריגשה ריטה עם כמה משיריה הגדולים, כולל השיר "מחכה" אותו ביצעה ביחד עם נגה ון-דר ולדה' ילדה מקסימה שריגשה את הקהל המקומי: "שמעתי ילדה שרה את השיר הזה וכל הלב שלה היה בתוכו. זה היה כל כך עמוק שהחלטתי שהערב אזמין אותה אלינו לבמה", הודתה ריטה בפני הקהל לפני שהוסיפה: "אני אבוא כל יום, תיזהרו".

"היה חלום לראות את ריטה פה", התרגשו תושבי דימונה. "אני מעריצה מושבעת ואני משלמת גם 300 כרטיסים כדי לראות אותה מקרוב. לרכוש כרטיס במחיר שרכשנו היום זה כיף גדול".

בחודשים הקרובים יעלו באולמות FRIENDS למעלה מ-40 הופעות, הצגות ומופעי סטנדאפ במחירים מוזלים לחברי ההסתדרות ולקהל הרחב.

בשיתוף FRIENDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully