Primary Advertiser

"אפילו שמעון בוסקילה לא זוכר משהו כזה, זה היה פשוט מטורף"

בשיתוף FRIENDS

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 12:33

הגענו לראות מקרוב את האולמות החדשים של רשת מועדוני FRIENDS שקורמים עור וגידים: "פתאום נכסי ההסתדרות שהיו קצת פילים לבנים, הפכו לאולמות נוצצים". וגם: איך קשורה ההופעה המחשמלת של שמעון בוסקילה. צפו

בווידאו: הגענו לראות מקרוב את האולמות החדשים של רשת מועדוני FRIENDS/עריכה: דינה מחפוץ

ברשת מועדוני FRIENDS פועלים בימים האחרונים במרץ כדי להנגיש שני אולמות נוספים לקהל הרחב - ביהוד ובראשון לציון. הגענו לראות מקרוב את השיפוצים ועל הדרך שמענו כמה פרטים מסקרנים.

"אנחנו נמצאים בהיכל התרבות ביהוד", אמר גילי גריפלר, מנהל אגף מינהל בהסתדרות. "ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות אמר לנו, 'קחו את הפילים הלבנים האלה ותהפכו אותם לאולמות תרבות שיכולים לגעת בכולם. הצפי הוא שבעוד שלושה חודשים נתחיל לצאת בהופעה ראשונה. אנחנו מחכים לגזור את הסרט ושיתחילו להגיע לפה אנשים".

"ל-FRIENDS מאוד חשוב להביא לכל מקום תרבותי שהם מקימים איזה משהו קטן שנותן את כל הפרמטרים הנכונים", אמרה יפעת גבריאל, אדריכלית ומנהלת הפרויקטים של ההסתדרות ו-FRIENDS. "המטרה היא לספק חוויה מטורפת אבל מחבקת, בוטיקית, אנפלאגדית. זה מתבטא בשיפוץ בחוץ, בחלק החיצוני ובתכנון החיצוני וגם כשנכנסים פנימה. כל הצנטרום של כל העיר הולך להיות פה. אולם של 300 מושבים עם במה יפה, אקוסטיקה מהשורה הראשונה מולטימדיה ותאורה. הכול בטכנולוגיה הכי חדשנית שיכולה להיות".

בהמשך הגענו גם ל-FRIENDS ראשון לציון כדי לדבר עם יוסי וולף, מנכ"ל הרשת. "FRIENDS זה מהפכה אמיתית, כי למעשה המטרה של FRIENDS זה להנגיש תרבות לכולם", אמר וולף. "אנחנו פונים לכולם, אנחנו מביאים מגוון שפונה לכולם ומופעים בכל הסוגים והגדלים במחירים מסובסדים. הביקוש מטורף ואנחנו מוצאים את עצמנו פותחים עוד הצגות ועוד מופעים בסמיכות כדי שבאמת נצליח לעמוד בביקוש של האנשים".

"אני מפיק כבר 35 שנה אירועי תרבות והנה באה לנו בשורה פתאום", ציין רמי בז'ה, מפיק ומנהל FRIENDS ראשון לציון. "האולם הזה, שמיועד בעיקר לבידור וסטנד-אפ, פתאום הפך להיות אולם מלא תוכן. רק בזכות FRIENDS אנחנו מצליחים להביא קהלים חדשים. לקחו את הנכסים התרבותיים האלו והפיחו בהם רוח חיים, תרתי משמע. זו מתנה אמיתית, לא רק בשבילי, אלא בעיקר חברי ההסתדרות ולצורכי התרבות".

"פתחנו לפני קצת יותר משנה והבאנו את מיטב האמנים לכל אותם אולמות", הוסיף וולף. "מדובר במגוון רחב מאוד של אמנים, בין אם זה מופעים, אומני סטנד-אפ, הצגות ילדים במחירים אטרקטיביים מאוד והצגות מבוגרים. האמנים מתאהבים בפורמט הזה. הם אוהבים את השיח שלהם ואת הדיאלוג שלהם מול הקהל".

בנוסף למגוון התכנים המוצעים כיום באולמות FRIENDS, החל מחודש ינואר 2023 תחזיר הרשת עטרה ליושנה ותחל גם בהקרנות סרטים לקהל הרחב, במחירים מסובסדים והרבה לפני כולם: "מאז שהחלה הקורונה, אנשים שכחו מה זה לצאת לראות סרט", מציין וולף. "אנו רוצים להחזיר את חוויית הצפייה למסך הגדול, גם לילדים וגם למבוגרים. אנו בוחרים כל סרט בקפידה ובהתאמה לקהל הספציפי והאזור שבו יוצג. בנוסף, נשלב בחלק ניכר מהסרטים גם הרצאות מרתקות ומעשירות לצד כל הקרנה".

וולף סיכם: "FRIENDS מבחינתי זה סוג של הגשמה. אני קורא לזה ציונות תרבותית - אנחנו קמים בבוקר, אני והצוות שלי, ומביאים את מיטב האמנים של ישראל מכל מקום במדינה במחירים שכל אחד יכול להרשות לעצמו. אנחנו מייצרים סוג של חוויה, סוג של נחת וזו מבחינתי השליחות שלנו - להנגיש תרבות מסובסדת ואיכותית לכולם".

בנוסף לאולמות אלו, המצטרפים לרשימת האולמות הפעילים של הרשת כיום בנהריה, דימונה, ירוחם, באר שבע ואילת, ייפתחו בחודשים הקרובים אולמות חדשים נוספים בערים טבריה, חדרה, קרית שמונה, אשקלון ועוד.

בקרוב תוכלו ליהנות מההופעות הבאות: יסמין מועלם בהיכל התרבות FRIENDS נהריה - בתאריך 19.1, מתי כספי בD-one (מועצה אזורית דרום השרון) - בתאריך 19.1, ההצגה "אני פה בגלל אשתי" בהיכל התרבות FRIENDS ירוחם - בתאריך 26.1, אבי סינגולדה בFRIENDS ראשון לציון (מופ"ת לשעבר) - בתאריך 31.1, עם כיתת אמן מקדימה בקלצ'ר - בית הופעות ותוכן.

כדי להתעדכן בלוח המופעים הקרובים אליכם, תוכלו להיכנס לאתר FRIENDS, בכתובת: https://friends-hist.co.il.

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully