Primary Advertiser

"החלטה היסטורית, לא פחות": ברשת FRIENDS מתכוננים לחורף חם במיוחד

בשיתוף FRIENDS

15.12.2022 / 12:13

המחזמר "פיאף" מבית התיאטרון העברי עלה לראשונה ב-FRIENDS ראשון לציון, מתוך המטרה המשותפת לפיה: "כל פינה ברחבי ישראל תקבל תרבות, כי תרבות זה משהו שהוא חובה"

בווידאו: המחזמר "פיאף" מבית התיאטרון העברי עלה לראשונה ב-FRIENDS ראשון לציון/עריכה: גלעד מן מנהיים

הגענו ל-FRIENDS ראשון לציון, רשת מועדוני תרבות מבית ההסתדרות, כדי לראות מקרוב את המחזמר "פיאף" מבית התיאטרון העברי.

"FRIENDS נולדה מתוך חזונו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, שהחליט בהחלטה היסטורית לא פחות, לקחת את כל נכסי התרבות של ההסתדרות ולהפיח בהם רוח חיים חדשה", אמר יוסי וולף, מנכ"ל רשת "FRIENDS".

שיתוף הפעולה בין רשת FRIENDS לתיאטרון העברי, מבוסס בעיקרו על המטרה המשותפת של הנגשת תכני תרבות איכותיים לכל מקום ברחבי ישראל במחירים מסובסדים ושווים לכל נפש. עיקר שיתוף הפעולה מאפשר את הראשוניות שניתנת לרשת FRIENDS בהצגות השונות, בטרם הן עולות באולמות אחרים בארץ. את שיתוף הפעולה התחלנו עם המחזות "אינתה עומרי" ו"פיאף", וכבר ניתן לרכוש כרטיסים גם להפקות העתידיות, "כנר על הגג", "אני פה בגלל אשתי" ועוד רבים וטובים. לצפייה בלוח המופעים המלא של רשת FRIENDS, היכנסו לאתר>>

"הרשת הזאת, FRIENDS, יחד איתנו עם התיאטרון העברי, בחרה להגיע לכל פינה ברחבי ישראל - ירוחם, דימונה, קריית שמונה, וזאת רק תחילת הרשימה", ציין גדי צדקה, מנכ"ל התיאטרון העברי. "כל פינה ברחבי ישראל תקבל תרבות כי תרבות זה משהו שהוא חובה. יש חורף אדיר בתיאטרון העברי וברשת FRIENDS: "כנר על הגג" ממשיך לככב ברחבי התרבות, "אני פה בגלל אשתי" היא קומדיה הורסת, ומחזמר מרגש מדליק ומסקרן ביותר - "אינתה עומרי" ("חיים שלי"), על חייה של הגדולה מכולם, אום כולתום".

"יש לנו פה אחת מההצגות הראשונות של המחזה המוזיקלי "פיאף" שמספר את סיפור חייה של אידית פיאף", הוסיף צדקה. "זאת הצגה עם הרבה מאוד פרטים, עם אנסמבל שעובד מאוד חזק בשביל להניע אותה", ציין אלי ביז'וואי, במאי המחזמר. "אין פה עובדי במה, הקאסט עושה את הכל ובלבו יש את יונית שמגלמת את פיאף אידית פיאף, האגדה".

"עשיתי תחקיר רציני בשביל להיכנס לנעליים הענקיות האלה", אמרה השחקנית והזמרת יונית טובי. "עשיתי אפילו טיול שורשים בפריז, הייתי בכל המקומות הכי הכי משמעותיים של החיים שלה בשביל להרגיש אותה הכי הכי הכי מקרוב שרק אפשר".

"גילינו אחרי הקורונה במיוחד את החסך, את הצורך הזה שיש בעיקר בערי הפריפריה לתרבות, לתרבות איכותית", הוסיף וולף. "כשאתה עובד על קומדיות, על מחזמר ענק כמו "כנר על הגג", על דרמה היסטורית כמו "אינתה עומרי" של אום כולתום, ובסוף מסיים עם "פיאף" אז החיים שלך הם חגיגה באיזשהו אופן", אמר צדקה.

"אני תמיד אוהב לפגוש קהלים מחוץ לתל אביב. הכי כיף זה להרגיש שהדבר עובד בכל מקום ועובד טיפה אחרת בכל מקום יש בזה חוויה אחרת ואנחנו מרגישים את זה בשטח, וההיענות מטורפת", סיכם ביז'וואי.

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully