Primary Advertiser

גידי גוב, חוה אלברשטיין ואדיר מילר: אירועי החורף של FRIENDS

בשיתוף FRIENDS

8.11.2022 / 12:13

שמעון בוסקילה, משפחת בנאי ועוד: לוח האירועים המלא של "FRIENDS", רשת מועדוני תרבות ישראלית שמביאה תמהיל של מיטב ההצגות, ההופעות ומופעי הסטנד אפ במחירים מסובסדים

רמי קלינשטיין. שלומי פינטו,
רמי קלינשטיין/שלומי פינטו

"FRIENDS" - רשת מועדוני תרבות ישראלית, מביאה תמהיל של מיטב ההצגות, ההופעות ומופעי הסטנד אפ במחירים שווים לכל כיס. המיזם מבית ההסתדרות נולד מתוך חזון ציוני-חברתי שמטרתו להנגיש את התרבות לכל תושבי ישראל, בדגש על הגרים בערי הפריפריה, ולשם כך החליטה ההסתדרות לחדש את אולמות מופת שברשותה ולהשמיש אותם תחת השם "FRIENDS".

הופעות ואירועי החורף ייערכו במהלך נובמבר ודצמבר באולמות סגורים בעוד שהכרטיסים יימכרו במחירים מסובסדים הנמוכים משמעותית ממחיר השוק.

אדיר מילר. אריאל בלאק ודנה קרן,
אדיר מילר/אריאל בלאק ודנה קרן

האחים אסנר: ערב מחווה לשיריו של אריק לביא

איפה ומתי? FRIENDS נהריה - יום שלישי, 8.11 בשעה 20:30; FRIENDS ראשון לציון - יום רביעי, 16.11 בשעה 20:30.

האחים אסנר במופע מחווה לטרובדור הנצחי של המוזיקה הישראלית - אריק לביא, ממעצבי הפס הקול הישראלי על הבמות ובתקשורת. בין השירים: שיר הקטר, מקי סכינאי, שיר ההד, לא גומר ת'חודש, הקוסם ועוד. בהשתתפות: בן ארצי, דורי בן זאב ומתי סרי.

לכרטיסים>>

אלה הם בנאי

איפה ומתי FRIENDS ראשון לציון - יום רביעי, 10.11 בשעה 20:30.

האב גברי בנאי ("הגשש") ושני בניו אורי ובעז, חברו לראשונה למופע בידור מוזיקלי מפתיע מרגש ומרתק, שבו הם שרים יחד מיטב הלהיטים של להקת "התרנגולים", "שיר השכונה", שיר השוק" (של להקת ה"גשש") ועוד. גברי בנאי לוקח אותנו לטיול מלא הומור נוסטלגי בנופי ילדותו העיר ירושלים, הוא מספר על השורשים של משפחת בנאי הענפה לדורותיה, על הילדות במחנה יהודה, על הדמויות הססגוניות שליוו את המשפחה לאורך השנים וכמובן על להקת הנח"ל, להקת "התרנגולים" וגולת הכותרת על ה"גשש החיוור. בעז בנאי זמר כותב ויוצר, אף הוא נצר למשפחת בנאי, שאחראי למספר להיטים כמו "כל השבוע מרגיש כמו שבת", "איש הפח" וגרסת הכיסוי לשירו של דודו יוסי בנאי ז"ל "מרוב אהבה שותק" שהולחן ע"י מתי כספי. ואורי בנאי, שחקן זמר ויוצר מערך, שר ומספר גם הוא שירים מבית אבא, מ"בוסתן ספרדי" ומלהיטיו ביניהם השיר "פרפרים", "הזמנה לחתונה" - בלבוש חדש.

לכרטיסים>>

חיים משה

איפה ומתי FRIENDS ראשון לציון - יום רביעי, 9.11 בשעה 20:30 , יום רביעי 28.12 FRIENDS ירוחם.

חיים משה, האיש והאגדה, בליווי 6 נגנים וזמרת ליווי, יחד עם כל הקלאסיקות ושירי האהבה הגדולים שלו שמלווים אותנו ברגעים היפים והמרגשים של החיים. בין הלהיטים במופע: "הקולות של פיראוס", "אהבת חיי", "כל נדרי", "זה סימן", "נשבע", "אמא", "התמונות שבאלבום", "עוד יום עולה", "תן לזמן ללכת", "ברחובות העיר", "דברי אלי", "עיישה", "עד סוף העולם", "לינדה", "תודה", "על סף דלתך", "ממה אתה בורח", ועוד.

לכרטיסים>>

ירמי קפלן עושה אלטון ג'ון

איפה ומתי D-one, מועצה אזורית נווה ירק - יום חמישי, 10.11 בשעה 21:00.

ירמי קפלן במופע קברט עושה אלטון ג'ון הוא האירוע המדובר של השנה. יחד עם מיטלמן על הפסנתר ונבחרת נגנים מצוינת, ירמי קפלן יבצע את הלהיטים האלמותיים של אלטון ג'ון מזווית חדשה.

לכרטיסים>>

שמעון בוסקילה

איפה ומתי? אודיטוריום עירוני קריית אתא - יום חמישי, 10.11 בשעה 20:30, 15.12 FRIENDS ראשון לציון.

שמעון בוסקילה, אחד היוצרים המבריקים שחתום על הלחנת מספר לא מבוטל של שירים שנכנסו לפס הקול של המוזיקה הישראלית, במופע מלא נשמה, קצב, שמחה, עם הביצועים המרגשים כמו שרק בוסקילה יכול לבצע. בוסקילה בליווי נגנים מהשורה הראשונה יבצע את שיריו הגדולים ואת השירים שהלחין לזמרים אחרים מאז פריצתו לעולם המוזיקה הישראלי. בין השירים במופע: 'הלילה שלך', 'הייתי בגן עדן', 'עלייש', 'לנשום', 'שיר תקווה', 'את המחר שלי', 'עכשיו אני חוזר', 'למה לי למה לך', 'תגידי', 'מחפש חבר קרוב', וכמובן - 'יא מאמא' האלמותי שעשה היסטוריה ונחשב לשיר הראשון במרוקאית שנכנס לפלייליסט של גלגל"צ.

כרטיסים מוזלים לחברי ההסתדרות

גידי גוב בחזרות להופעתו עם תזמורת המהפכה, בית האופרה הישראלית בתל אביב, 10 בינואר 2022. ראובן קסטרו
גידי גוב בחזרות להופעתו עם תזמורת המהפכה, בית האופרה הישראלית בתל אביב, 10 בינואר 2022/ראובן קסטרו

גידי גוב

איפה ומתי? איפה ומתי? אודיטוריום עירוני קריית אתא - יום חמישי, 24.11 בשעה 20:30.
גוב יבצע את שלל שיריו באווירה כייפית , חביבה , מרגשת ובחן שכל כך אופייני רק לו. גידי אמן עם ניסיון מוזיקאלי, בימתי, טלוויזיוני ורדיופוני עשיר שלא מפסיק לחדש ולעדכן ומאידך זכה לעדנה כשחזר לפני כשנה למיטב השירים והדואטים מ "לילה גוב" והשנה לתוכנית "זהו זהו" המפתיעה אותנו כל שבוע מחדש עם שיר .

במופע גידי מופיע עם הרכב של 5 נגנים ויבצע את השירים:

"כבר לילה בואי נישאר", " בלעדייך", "שטח ההפקר", "נאחז באויר", "אין עוד יום ", "נערה במשקפיים", "מי תרצי", "אם רק תבואי בחמש", "ערב אבוד", "אלף כבאים", "אני שוב מתאהב", "עניין של זמן", "סימן שאתה צעיר", "כמעט סתו", "קרח", "רוני".

לכרטיסים>>

בעז שערבי מארח את ואלרי חמאתי

איפה ומתי? חיפה מרכז תרבות בית אבא חושי- יום חמישי, 8.12 בשעה 20:30.

בעז שרעבי, מהיוצרים הישראלים הבולטים במוזיקה הישראלית מארח את פיינליסטית "הכוכב הבא 2021", ואלרי חמאתי.

למופע מרגש וסוחף הכולל את כל שיריו הידועים והאהובים: "אם את עדיין אוהבת אותי", "לתת", "את לי לילה", "הלוואי", "היה חזק חבר", "כשאת נוגעת בי" ורבים אחרים. ואלרי חמאתי תבצע את שיריה "ככה לוותר", "מנגינה" ו-"Anna Mallet".

לכרטיסים>>

רמי קלינשטיין

איפה ומתי? FRIENDS דימונה- יום חמישי, 8.12 , 15.12. FRIENDS נהריה, 26.12 מופע פסנתר FRIENDS אילת בשעה 20:30.

זמר, יוצר ומלחין מהמוכשרים והמובילים בישראל. כתב והלחין עשרות להיטי ענק, לעצמו ולאחרים. שיריו הפכו להמנונים בכל בית והם פורטים על מיתרי הלב של כל אחד ואחת מאיתנו. במופע שלו, רמי מעביר את הקהל מסע מרגש ומרומם, דרך המילים והלחנים המוכרים והאהובים, יחד עם אישיותו והופעתו הכובשת והמהפנטת.

בין השירים במופע:

צעיר לנצח, מתנות קטנות, קר שם בחוץ, בוא הביתה, על הגשר הישן, שיר אהובת הספן, עניין של זמן, תפוחים ותמרים, קרוב אל ליבך, אש, עוד לא תמו כל פלאייך, אהבי.

לכרטיסים>>

חוה אלברשטיין

איפה ומתי D-one, מועצה אזורית נווה ירק - יום חמישי, 22.12 בשעה 20:30.

אחרי כמעט שנתיים שקטות בחסות הקורונה, נרקם המופע החדש, או יותר נכון המתחדש. על הבמה אנסמבל הכולל את חוה, ערן ויץ (גיטרות וניהול מוזיקלי) ושני חברים חדשים נפלאים, מאיה בלזיצמן (צ'לו ושירה) ומתן אפרת (כלי הקשה ומחשב). ההרכב החדש צובע את השירים בסאונד וצבעים אחרים, כמו תמונות קולנוע. שירים שטרם בוצעו על הבמה לצד כאלה שכן. אקרובטיקה עדינה מהלכת בינות הרפרטואר העשיר של אלברשטיין הכולל מעל ל 60 אלבומים ומאות שירים. זה לצד זה נארגים שירים מאז ומהיום, על הארץ הזו ועל מקומות רחוקים, על האישי ועל הקולקטיבי - יחד הם הופכים את הערב לרקמה אנושית אחת.

לכרטיסים>>

שחר חסון באולפן הפסקה פעילה, פסטיגל 2015. ראובן קסטרו
שחר חסון באולפן הפסקה פעילה, פסטיגל 2015/ראובן קסטרו

סטנדאפ

אדיר מילר

איפה ומתי ? FRIENDS ירוחם - יום שישי, 28.11 , 17.12 FRIENDS נהריה ,בשעה 20:30.
אדיר מילר, יוצר, שחקן, בימאי וקומיקאי מוערך - יוצר הסדרות "רמזור" ו-"צומת מילר", מופע האילתורים ערוץ 2, וגם שחקן תיאטרון כובש: "החותנת", "הלהקה". בנוסף, השתתף בסרטים "פלאות", "הסודות" ו-"פעם הייתי" של אבי נשר עליו זכה בפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר. במופע סטנדאפ נטו, שנון ומצחיק, מביא לבמה איכויות של וירטואוז אמיתי, מאלתר ומחונן!

לכרטיסים>>

שחר חסון

איפה ומתי? FRIENDS נהריה - יום שלישי, 29.11 בשעה 21:00.

כוכב מחוברים במופע סטנד אפ במיטבו! אמירם טובים בהופעת סטנדאפ מטורפת, ילמד אתכם שכאב בטן יכול להיות עניין מאוד חיובי. הוא יקרע אתכם מצחוק בהופעה סוחפת על כל נושאי החיים, מתקופת הילדות דרך הלימודים, הצבא, העבודה, החתונה, הזוגיות וכל הדברים הקטנים של החיים.

לכרטיסים>>

גיורא זינגר

איפה ומתי? FRIENDS דימונה - יום שישי, 15.12 בשעה 21:00.

גיורא, הסטנדאפיסט עם השם המוזר, כובש את הבמה עם מופע סופר אנרגטי מלא בחוש הומור, חדות וכריזמה ומוכיח שלא חייבים לרדת נמוך כדי להצחיק עם סטנדאפ איכותי ונקי מגסויות. *"הקומיניסט"* הוא מופע סטנדאפ שיגרום לכם לצחוק, להסתכל במראה ולהבין שאף אחד אינו מושלם. להיפך.

לכרטיסים>>

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully