Primary Advertiser

סטנד אפ, קונצרט ופבלו רוזנברג: אל תפספסו את המופעים השווים של FRIENDS

בשיתוף FRIENDS

11.9.2022 / 12:13

רשת המועדונים פרסמה את לו"ז ההופעות המלא לחודש ספטמבר, כולל ההצגה "חיים שלי" ומחווה לשלמה ארצי ושלום חנוך

הרמת כוסית לרגל חג החנוכה, בבית הירוק בתל אביב 5 בספטמבר 2018. ראובן קסטרו
הרמת כוסית לרגל חג החנוכה, בבית הירוק בתל אביב 5 בספטמבר 2018/ראובן קסטרו

מיזם FRIENDS מבית ההסתדרות נולד מתוך חזון ציוני-חברתי שמטרתו להנגיש את התרבות לכל תושבי ישראל, בדגש על הגרים בערי הפריפריה. לשם כך החליטה ההסתדרות לחדש את אולמות מופת שברשותה ולהשמיש אותם תחת השם "FRIENDS" - רשת מועדוני תרבות ישראלית, שמביאה תמהיל של מיטב ההצגות, ההופעות ומופעי הסטנד אפ במחירים שווים לכל כיס.

שישה מתוך האולמות כבר נפתחו בדימונה, ירוחם, ראשון לציון, באר שבע, אילת ונהריה עם הופעות של האמנים המובילים בישראל, ועוד אולמות ייפתחו בבהמשך.

האחים אסנר. יח"צ,
האחים אסנר/יח"צ
בועז שרעבי ואלרי חמאתי. אלון לוין,
בועז שרעבי ואלרי חמאתי/אלון לוין

משה אשכנזי במופע סטנד אפ - FRIENDS נהריה
3.9 בשעה 21:30

משה אשכנזי, סטנדאפיסט ושחקן, כוכב הסדרות הבלתי נשכחות "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים" ובימים אלו על המסך שלכם ברוקדים עם כוכבים, במופע סטנד אפ חדש ומבריק! מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. משה מביא לבמה את יכולותיו הוירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף לאבחנות החדות מרגעי היום יום והכל נשזר במדויק במופע מצחיק עד דמעות.
כותב ראשי: רן לוי | כותבים נוספים: משה אשכנזי ודניאל חן | קרידט צילום: ערן לוי

מחיר כרטיס לחברי ההסתדרות 49 ₪, מחיר רגיל: 69 ₪

לרכישת כרטיסים באתר>>

חיים שלי. יח"צ,
חיים שלי/יח"צ
משה אשכנזי. יח"צ,
משה אשכנזי/יח"צ

"חיים שלי" (אינתה עומרי) מבית התיאטרון העברי - FRIENDS נהריה, FRIENDS דימונה

13.9 בנהריה, 22.11 בדימונה

מחזמר על הזמרת הגדולה המפורסמת והנערצת ביותר בכל הזמנים - אום כולתום מבית תיאטרון הצפון. מאת: גדי צדקה ובבימויו, בכיכובה של הזמרת דיקלה בלווי תזמורת חיה.

סיפורה המדהים ומעורר ההשראה של הזמרת פאטמה איברהים אל בלתאגי, אשר כונתה "כוכב המיזרח" ויש שיאמרו בלא מעט צדק. כי הייתה ועודנה, הזמרת הגדולה המפורסמת והנערצת ביותר בכל הזמנים - אום כולתום! סיפור חייה של "הגבירה" עובר דרך מאבק אישי על הזכות לשיר אל מול חברה פונדמנטליסטית, זהות מורכבת, לאומיות ערבית ובינלאומית ושיא יצירתי בשירה הגדול והמורכב - אינתה עומרי. במחזמר חדש וסוחף המספר את סיפור חייה המרתק ורב התהפוכות.

יוצרים: ח'ליפה נאטור, גדי צדקה, יניב קלדרון, מאיר טולדנו, ריטה שוקרון, ג'ורג' איסקאנדר.
ניהול מוזיקלי וניצוח: יהונתן פרלמן | עיצוב תפאורה: סאשה ליסאנסקי | עיצוב תלבושות: לימור הרשקו | עיצוב תאורה: פיראס טראבשה | עיצוב סאונד: עידן שושני | הדרכת שחקנים: פנינה ברט| עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ.
קרדיט צילום: יוסי צבקר.

מחיר לחברי ההסזתדרות: 69 ₪, מחיר רגיל:89 ₪

קונצרט ניגוני אלול - האנדלוסית הישראלית מארחת את יונתן רזאל, מני כהן ואנסמבל פיוט - FRIENDS דימונה

11.9 בשעה 20:30

שירת הסליחות הנהוגה בקהילות שונות לפני החגים היא מסורת תפילה ושירה נפלאה שרבים מכירים ואין כמוה לבטא את אווירת החגים הכול כך ישראלית. התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מצליחה מדי שנה להביא נגיעה במסורת העתיקה לקהל הרחב שלחלקו זו הזדמנות נדירה להתחבר לשורשים ולקחת חלק בערב שכולו שירה מתוך תקופת הסליחות ושירים ישראלים ללא מחיצות. התכנית פונה אל כל חלקי החברה הישראלית, דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, נשים וגברים. בקונצרט "סליחות ושיר" מבצעת התזמורת האנדלוסית שירים מרפרטואר פיוטי סליחות ושירים ישראלים באווירת החגים. בין הפיוטים והשירים בקונצרט: "אדון הסליחות", "אל נורא עלילה", "עננו" "אבינו מלכנו", "שמע קולי", "בן אדם מה לך נרדם" ועוד. כל השירים זכו לעיבוד תזמורתי מיוחד שיעניק לקהל חוויה מוסיקלית מיוחדת בצבעי התזמורת האנדלוסית. בקונצרט נארח את יונתן רזאל, מוזיקאי מוכשר, פסנתרן, פזמונאי ומלחין יחד עם מני כהן - פייטן ומחנך מוכר בידענות ובפעילות חינוכית ענפה. איתם על הבמה: אנסמבל הפיוט ,המורכב ממגוון מוזיקאים ופייטנים אשר יעניקו לקהל את אחת החוויות המוזיקליות המשובחות ביותר.

מחיר מיוחד לכולם ולחברי ההסתדרות 49 ₪

האחים אסנר במחווה לשני יוצרים ברוק הישראלי, שלמה ארצי ושלום חנוך. אורח מיוחד בנהריה: דניאל סולומון - FRIENDS ראשון לציון ו-FRIENDS נהריה

6.9 בנהריה, 22.9 בראשון לציון בשעה 20:30

האחים אסנר במחווה לשני יוצרים המשפיעים ביותר ברוק הישראלי, בשפתם המיוחדת ובמוסיקה הכובשת. בלדות אישיות לצד שירים בועטים, רומנטיים ושירים של החיים. בהשתתפות: לירון לב, שי זורניצר , צילי ינקו, שיר ביטון.

מחיר כרטיס לחברי ההסתדרות 49 ₪, מחיר רגיל: 69 ₪

פבלו רוזנברג - FRIENDS אילת
14.9 בשעה 20:30

פבלו רוזנברג במופע המשלב את להיטיו מכל התקופות. מופע סוחף ומרגש המביא לבמה את אישיותו הכובשת וקולו הייחודי עם הלהיטים: נר על החלון, בין ערביים, שובר ת'ראש, שפוט שלך, בדמעות שאת בוכה, אל תדאגי לי אמא, מלדיטה לונה, ילדונת, כשאני מתאהב, נורמלי, תהרגי אותי ועוד…

מחיר כרטיס לחברי ההסתדרות 79 ₪, מחיר רגיל: 99 ₪

גיורא זינגר במופע סטנדאפ - FRIENDS באר שבע
19.9 בשעה 21:30

במופע הסטנדאפ שלו גיורא זינגר מספר לכם איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה רוסית (על שלל האמונות הטפלות המוזרות והאוכל המאתגר). על הדרך הוא יגרום לכם לתהות שוב האם אתם מרוצים מהזוגיות שלכם, יזכיר לכם למה יצאתם לפרויקט תגלית בצבא ויגרום להורים שביניכם להודות שילדים זה לא קל. גיורא, הסטנדאפיסט עם השם יוצא הדופן, כובש את הבמה עם מופע סופר אנרגטי מלא בחוש הומור, חדות וכריזמה ומוכיח שלא חייבים לרדת נמוך כדי להצחיק עם סטנדאפ איכותי ונקי מגסויות. בשנה האחרונה הוא הפך מסוד השמור ליודעי דבר, לכוכב רשת בהתהוות וסטנדאפיסט מהשורה הראשונה עם מיליוני צפיות ברשת לקטעי הסטנד-אפ. "הקומיניסט" הוא מופע סטנדאפ שיגרום לכם לצחוק, להסתכל במראה ולהבין שאף אחד אינו מושלם. להיפך.

מחיר כרטיס: 49 ₪ חברי הסתדרות, מחיר רגיל: 69 ₪

בעז שרעבי וואלרי חמאתי - אודיטוריום קרית אתא

29.9 בשעה 20:30

מופע משותף סוחף ומרגש של בעז שרעבי, זמר הנשמה של ישראל, והכוכבת העולה ואלרי חמאתי, ששרים יחד בעברית ובערבית. בין השירים במופע: 'לתת', 'את לי לילה', 'היה חזק חבר' של שרעבי, 'ככה לוותר', 'מנגינה' ו-'Anna Mallet' של חמאתי. בנוסף, יבצעו השניים את הגרסה החדשה והמרגשת שלהם לשיר המפורסם של בעז, 'הלוואי'.

מחיר לחברי ההסתדרות: 79 ₪ ,מחיר רגיל: 99 ₪

לרכישת כרטיסים באתר>>

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully