Primary Advertiser

"דימונה על המפה": המיזם החדש מטריף את תושבי העיר

בשיתוף FRIENDS

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 14:54

FRIENDS, המיזם החדש של ההסתדרות, הגיע לעיר הדרומית: "סוף כל סוף לא צריך לנסוע עד באר שבע או תל אביב". וגם: איזה אומנים התושבים הכי רוצים לראות? צפו בכתבה

בווידאו: יצאנו לבדוק מה חושבים תושבי דימונה על FRIENDS - המיזם החדש של ההסתדרות/עריכה: גלעד מן מנהיים

המיזם החדש של ההסתדרות - FRIENDS - שמטרתו להנגיש לתושבי הפריפריה מופעי תרבות במחירים מסובסדים, הגיע גם לדימונה ונראה שתושבי העיר מרוצים עד השמיים. "סוף כל סוף לא צריך לנסוע עד באר שבע או תל אביב, האומנים מגיעים אלינו", אמרה תושבת העיר. "סוף סוף אני יכולה לקחת את האוטו ותוך שלוש דקות להגיע מהבית ולראות מופע שלא נופל מאף מקום בארץ. דימונה על המפה", הוסיפה תושבת אחרת. ואילו עוד אומנים תושבי העיר היו רוצים לראות? "שלמה ארצי, אביב גפן, יהודה פוליקר, עומר אדם, קובי אפללו ועוד".

"יש פה איזו מהפכה תרבותית שלא הייתה שנים", ציינה מנהלת היכל התרבות בדימונה וירוחם, מיכל אלמלם אבו. "זה מעולה שהביאו את התרבות לקהל הרחב וגם לתושבים עצמם ולא רק חברי ההסתדרות. הם נהנים מאומנים שלא היו מגיעים אלינו. בדרך כלל העלויות גבוהות, אבל בזכות פרינדס הרבה יותר פשוט להביא את האומנים האלו".

הופעות קרובות: ינטל, 29.6, FRIENDS דימונה. קובי מימון, 30.6, FRIENDS דימונה. הפרויקט של רביבו, 14.7, FRIENDS ירוחם. בוסתן ספרדי, 18.7, FRIENDS ירוחם. אברהם טל, 21.7, FRIENDS דימונה. אינתה עומרי, 11.9, FRIENDS דימונה. בעז שרעבי מארח את ואלרי חמאתי, 15.9, FRIENDS ירוחם. פיאף, 5.1.23, FRIENDS דימונה.

בשיתוף FRIENDS
  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully