Primary Advertiser

אבי סינגולדה: "נולדתי וגדלתי בפריפריה ואני חלק ממנה עד היום"

בשיתוף FRIENDS

19.6.2022 / 12:13

אחד מגדולי הגיטריסטים הישראלים סיפק הופעה מחשמלת בעיר הדרומית, זאת במסגרת FRIENDS - פינה של תרבות ישראלית מבית ההסתדרות: "אני יודע כמה זה חשוב לתושבים". הבאים בתור: שולי רנד, ירמי קפלן ופבלו רוזנברג

בווידאו: אבי סינגולדה ב-FRIENDS אילת/עריכה: גלעד מן מנהיים

גם העיר אילת זכתה להופעה מוזיקלית מחשמלת, זאת במסגרת FRIENDS - מועדון ההטבות החדש של ההסתדרות, המפיח חיים באולמות מופ"ת. בבית פיליפ מורי שבעיר הדרומית התקיימה הופעה משגעת של אחד מגדולי הגיטריסטים הישראלים אבי סינגולדה, וגם אנחנו הגענו כדי לצפות מקרוב.

"אני מגיע מהפריפריה, כך שאני יודע כמה זה חשוב", אמר סינגולדה. "נולדתי וגדלתי בירוחם והיא לא עזבה אותי עד היום".

"המיזם הזה הוסיף לאילת, שהתברכה בשפע של אירועי תרבות", הודה אלי לנקרי, ראש עיריית אילת. "זו עיר הפסטיבלים והמוזיקה של ישראל".

"המיזם נולד הודות לחזון של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד - שהרים את הכפפה כדי להביא גם את האמנים וגם את התרבות לפריפריה", ציינה מירב אפק, מנהלת FRIENDS בית פיליפ מורי באילת. "הוא הביא את הבשורה הזו מתוך מחשבה גם על מקומיים וגם על האמנים. בהמשך יהיו הופעות של שולי רנד, ירמי קפלן ופבלו רוזנברג ועוד הפתעות".

משה אזולאי, יו"ר מרחב אילת בהסתדרות, סיכם: "ההסתדרות מנגישה את ההופעות לכולם, גם אם אתה לא חבר הסתדרות. זה סוג של חלום או פנטזיה שמתגשמת ונראה שתושבי אילת מרוצים מאוד מהפרויקט".

בחודשים הקרובים יעלו באולמות FRIENDS למעלה מ-40 הופעות, הצגות ומופעי סטנדאפ במחירים מוזלים לחברי ההסתדרות ולקהל הרחב.

בשיתוף FRIENDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully