Primary Advertiser

צפו: המיזם המסקרן יצא לדרך עם הופעה של בעז שרעבי וואלרי חמאתי

בשיתוף FRIENDS

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 10:07

אחד היוצרים הישראלים הכי גדולים והזמרת הצעירה והמבטיחה חברו להופעה מיוחדת במינה במסגרת FRIENDS - מועדון ההטבות החדש של ההסתדרות. ההופעות הקרובות: 12.5 בפרינדס ירוחם וב-14.5 בפרינדס ראשון לציון

בווידאו: בועז שרעבי עם ואלרי חמאתי בהופעה/עריכה: גלעד מן מנהיים

המיזם המסקרן והחדש של ההסתדרות - FRIENDS, מועדון ההטבות החדש שמפיח חיים באולמות מופ"ת שהוקמו לפני שנים רבות, יצא לדרך עם הופעה מרגשת של בעז שרעבי וואלרי חמאתי ואנחנו הגענו כדי לראות אותם מקרוב.

"אנשים חשובים בהסתדרות החליטו לעשות מפעל חיים לאמנות הישראלית", אמר בעז שרעבי. "ההופעות בפריפריה הן ההופעות הכי חשובות לנו האמנים ומגיע שאפו להסתדרות. למה בחרנו לשיר את הלוואי? כי אני ישראלי, צבר יהודי, והיא ערביה נוצריה, ושנינו שרים יחד בארץ ישראל".

"זכות ענקית להיות חלק מזה, ביחד עם בעז", אמרה ואלרי חמאתי בהתרגשות. "אני הכי שמחה בעולם להביא את התרבות והמוזיקה לפריפריה ולהנגיש את זה כמה שיותר. היה לי חיבור עם בעז מהרגע הראשון למרות פערי הגילים וזו זכות לשתף פעולה עם אמן שהכתיב את תרבות המוזיקה בארץ".

לקראת סיבוב הופעות באולמות FRIENDS, הופק קליפ בו מחדשים שני האמנים את הלהיט "הלוואי" בגרסה מרגשת במיוחד בשתי שפות: עברית וערבית.

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, הוסיף: "כשאני מסתובב בארץ, בעיקר בפריפריה, אני רואה אולמות תרבות רבים שהפכו לפילים לבנים וכואב הלב. בערי הפריפריה חסרים תרבות ומקומות להופעות והתושבים צריכים לנסוע רחוק לעיר גדולה יותר כדי לראות הופעות. אבל לא עוד. אנחנו יכולים לספק להם את התרבות ובהמשך נביא גם את הבימה והקאמרי לפריפריה".

ההופעות הקרובות: 12.5 בפרינדס ירוחם וב-14.5 בפרינדס ראשון לציון

בחודשים הקרובים יעלו באולמות FRIENDS למעלה מ-40 הופעות, הצגות ומופעי סטנדאפ במחירים מוזלים לחברי ההסתדרות ולקהל הרחב.

בשיתוף FRIENDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully